I LOVE SUSHI GRONINGEN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 5312 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Groningen. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 14:09 Wij bestellen alleen maar bij I Love Sushi! Altijd goed en lekker! De bezorger was uiterst vriendelijk.
20 jun 2026 om 16:57 Smaakte weer goed , mooi op tijd en vriendelijke bezorger
18 jun 2026 om 8:04 Erg snelle bezorging. De Californian roll viel wel uit elkaar
12 jun 2026 om 20:22 Erg lekker, genoeg en vers. Ruim op tijd bezorgd!
10 jun 2026 om 20:54 Heerlijke sushi en snel bezorgd!
6 jun 2026 om 20:06 Love it!
3 jun 2026 om 23:25 Het eten kwam vroeger dan verwacht, maar was niet heel bijzonder. Gewoon wel lekker.
31 mei 2026 om 20:01 Het was erg lekker. Vooral was de sushi heerlijk vers.
27 mei 2026 om 22:02 Heerlijk
26 mei 2026 om 22:39 Bestel hier best regelmatig en het is altijd goed. Ook wel eens bij een ander restaurant sushi besteld omdat I Love Sushi dicht was. Maar dat valt altijd tegen. Dus we houden de openingstijden goed in de gaten!
25 mei 2026 om 20:33 slechte maki, heel log. tonijn was taai. eten was lauwwarm (ook de rauwe vis). na het eten buikklachten.
25 mei 2026 om 9:14 The sushi were too large, with far too much rice and not well rolled. They would fall apart upon picking. The plate did not look good.