Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Groningen. Meer weten? Ontdek meer
Greta
22 jun 2026 om 14:09
Wij bestellen alleen maar bij I Love Sushi! Altijd goed en lekker! De bezorger was uiterst vriendelijk.
A
20 jun 2026 om 16:57
Smaakte weer goed , mooi op tijd en vriendelijke bezorger
Ireen
18 jun 2026 om 8:04
Erg snelle bezorging. De Californian roll viel wel uit elkaar
Jonas
12 jun 2026 om 20:22
Erg lekker, genoeg en vers. Ruim op tijd bezorgd!
Brenda
10 jun 2026 om 20:54
Heerlijke sushi en snel bezorgd!
Nicole
6 jun 2026 om 20:06
Love it!
Sander
3 jun 2026 om 23:25
Het eten kwam vroeger dan verwacht, maar was niet heel bijzonder. Gewoon wel lekker.
Jan
31 mei 2026 om 20:01
Het was erg lekker. Vooral was de sushi heerlijk vers.
Feike
27 mei 2026 om 22:02
Heerlijk
Greta
26 mei 2026 om 22:39
Bestel hier best regelmatig en het is altijd goed. Ook wel eens bij een ander restaurant sushi besteld omdat I Love Sushi dicht was. Maar dat valt altijd tegen. Dus we houden de openingstijden goed in de gaten!
Saskia
25 mei 2026 om 20:33
slechte maki, heel log. tonijn was taai. eten was lauwwarm (ook de rauwe vis). na het eten buikklachten.
Joana
25 mei 2026 om 9:14
The sushi were too large, with far too much rice and not well rolled. They would fall apart upon picking. The plate did not look good.